Strømkundene til Nordvest Nett vil få en enda mer effektiv og fullstendig formidling av eventuelle feil og driftsmeldinger når nettselskapet som et av de første i distriktet tar i bruk Twitter.

Ved bruk av Twitter forenkles prosessen for de som melder inn driftsmeldinger. Nå kan de enkelt tvitre fra applikasjonen på telefonen sin - fra hvor som helst og når som helst.

Døgnet rundt 

- Vi har nå lansert nye nettsider og samtidig utviklet et eget meldingssenter som sørger for at twittermeldingene våre automatisk blir oppdatert på nettsiden til NVN. Dette gjør at nvn.no gir en komplett oversikt over alle driftsmeldinger i vårt forsyningsområde - døgnet rundt, sier Stein Bergheim i Nordvest Nett.

Alltid oppdatert

For brukeren vil de gi en enda mer effektiv og fullstendig formidling av feil og driftsmeldinger. Brukeren kan også følge twitterkontoen til Nordvestnett for automatisk å få driftsmeldinger for sitt område i meldingsstrømmen sin.

Gå til registrerte feil og driftsmeldinger i nettløsningen her.

Følg oss på Twitter